Hi all..
This is another hobby that I'm into it so much.. Naa.. not that much.. so-so.. suam-suam kuku je :D
Do crocheting.. I did few cardigans; different patterns but same color-black. I think black suits all colors / clothes.. that's why I choose black [apa aku merewang nih?] I'll upload the cardigan later {dunno when..} Juz later okey..
This is another hobby that I'm into it so much.. Naa.. not that much.. so-so.. suam-suam kuku je :D
Do crocheting.. I did few cardigans; different patterns but same color-black. I think black suits all colors / clothes.. that's why I choose black [apa aku merewang nih?] I'll upload the cardigan later {dunno when..} Juz later okey..

Yup!!! My another pending & on going project.. this time, I'm making a round bag!!! Hard to tell.. when will it be finished! Phewww!!!
RSS Feed (xml)
18 comments:
woah!!!
Siti Bum Bum::
Apa, Nape woah ni?
:D
*
*
Lusia::
Thanks..
Okey, I'll visit those links later
:)
Berbakat..
CoklatChips,
TQ.. sket2 aja.. :)
jahit cardigan sendiri?
:)
Green Apple,
Huh.. tp kait.. :)
*
*
ab,
;)
hobby yang sangat bagus...
great!!!
pernah try belajar buat mende alah nih...
tapi...
tak pernah jadik...
maybe tangan keras kot...
buat mende-mende halus ni tangan kene berseni...
(^_^)
nanti upload gambar cardigan tu okey...
cant wait...!!!
Ekinokunimy,
Huh?! Jiwa ayu jugak ko nih!! :P
Errmm.. rsnya kait satu jarum lebih senang & ok compare dgn knitting 2 jarum yang fenningg tu!
Yup.. nanti nk upload jugak..
:)
salam,
cantik hasil tangan tersebut.
Happy new year.
DrSam,
Hi there.. tima kaseh.. pdhal x seberapa pun ;)
Happy New Year 2009 to you too..
chanteknyerrr..
wah crochet!! i dunno how. tau knitting je hehe :D
en_me::
TQ :)
Milkberry::
Hehehe.. I only know how to crochet.. but dunno to knit :)
Errmm.. tu lah, tp kena tgh pattern diagram<<-- Jpanese diagram tu reti lah.. klo style omputih, kna bc note.. tu fail!!! :D
nk wat untk ipin n upin ye??
bagusnye u.i dulu ada blaja crochet kejap,pastu separuh jalan je.wait,i don't think i even go half way pun.haha
Nazs Annas::
Nope lah.. ni nak buat coins purse!!! :D
*
*
Farahkimi::
Hobby.. tapi kan.. sampai sekarang lum siap!!!! Muahahaha :))
Siap separuh jalan dah stop, nak amik feel barulah nk cont.. :P
Post a Comment