Hi all..
Ni update psl my weekN project tp tergendala.. and to be continued later =)
Nanti2 klo dh siap boleh lah tunjuk hasilnya.. Ermm.. ntahlah bila nk siap.. maybe sebelum raya..kot!! ;)
Hi all..
Ni update psl my weekN project tp tergendala.. and to be continued later =)
13 comments:
nak!
pos la sini sket...
nak2!
Belum siap tu..
Bilalah agaknya nk bersambung.. ceq yg pemalas..
yummieeeeeee..
post umah I sket yek =P
SiribenMerah,
Errmm.. tunggu lah klo siap & menjadik :P
Bab nk menjadik tulah.. takut x menjadik.. hahahah <<-- ni pun ayat utk Hajime jugak :)
www.an-wardrobe.blogspot.com has been updated! Skip over to see what I mean! So be sure not to miss it. :)
yang...da siap kerepek ubi ni jgn lupa anta kuala selangor erk..ehheh...
**anda kene tag..sile ke blog aku erk..jgn lupa wt keje umah..heheh...ko nya tag aku tk wt lg..tkpe jgn riso akn kubuat nnt k...muuaahhh=P**
An.Wordrobe,
Sure.. I'll.. later on okey :)
*
*
Geina,
Hahhaha.. takut x sempat finishing ngn cili.. dah abih dulu.. :p
Worait babe.. aku dh jenguk.. kang aku buat yea..
waaa leh la ajar aku cmne nk wat yek..cm best jek..=)
Ha'ah.. klo siap nanti leh ler ajar.. lani pun halfway.. tp aku dh mkn kerepek tu..halfway jugak.. tinggal lagi sikitway nk letak cili.. cmner?
:)
OK.. nanti aku letak cmner.. no worry..
wah , rajinnya . tu mknn tok raya ke ? hehe . orang cni pon nak rase ckit , byk pon xpe . :D
Even though I do not understand your words, I can follow with your beautiful pictures. I love how you blog just about everything.
I would love to pass on an award to you. here is the link.
http://giddygastronome.blogspot.com/2008/09/published-in-edibleaspen-magazine-and.html
Berrykisses,
Heheh.. klo utk raya.. x dapet lah nk nolong.. pasti x cukup :)
Tp utk sendiri2 makan.. boleh lah.. ermm.. klo cmni, nk kena start tnam ubi kayu kt belakang umah lahh.. :)
Selamat Hari Raya =)
Nazarina,
Hi sis.. owh I thought u still remenber the mother tongue language :p
It's ok.. I'll try to blog in English some other time ;) Yeay.. sure I'll get the awards later.. n TQ :)
Have a nice day, and enjoy cooking.. Selamat Hari Raya to you :)
Post a Comment